Recomandari

  • Love's Locked Secrets

    Set format din colier si cercei, cu aspect antichizat, ce se apropie de stilul victorian dar are in acelasi timp si accente de steampunk.

  • Steampunk Attitude

    Intreg setul "Steampunk Attitude" are ca tema timpul.

  • Golden Summer of Egypt

    Acest set e "ca o calatorie pe Nil, pe un vas cu aburi! - Curat Jules Verne"!

  • Time of the Lizard

    Set apartinand stilului "steampunk", confectionat din piese antichizate rosii, format din cercei si colier.

  • Time Voyager

    Bratara cu ceas in stil steampunk.

  • Alchemy

    Set in stilul steampunk format din colier, cercei, bratara si inel

  • Broken Wings

    Bratara in stil steampunk "Broken Wings" din piele naturala

FB Ronnie - Handmade

Lumea plina de culoare si stralucire a bijuteriilor este o lume speciala, o lume plina de frumusete, de mister, si - mai ales - plina de semnificatii. In interiorul acestei lumi un loc aparte il ocupa bijuteriile artizanale. Pentru ca acestea sunt unicat, avand fiecare o poveste speciala, pentru ca ele reprezinta in cea mai mare masura personalitatea celui care le creeaza, pentru ca au o viata proprie si pentru ca pot spune povestea lor celui care le admira.
Acesta este crezul care sta la baza blogului
FB Ronnie - Handmade

vineri, 16 septembrie 2011

Tutorial - Suport pentru cercei, inele si brose


Una dintre problemele cu care ne intalnim noi, creatorii de handmade, este aceea a prezentarii produselor la targurile de profil. Cum sa ne aranjam produsele? Cum sa facem sa avem o 'vitrina' atragatoare? Cum sa folosim cat mai eficient spatiul (cel mai adesea un spatiu mic) avut la dispozitie? Tine de marketing, de simtul nostru estetic dar, de multe ori, si de fondurile pe care le putem investi pentru a avea un stand cat mai profesionist.

Iata de ce va propun acest tutorial care sa va invete cum sa construiti singuri un Suport pentru cercei, inele si brose:

Materiale si unelte necesare: Trei farfurioare (tavite) metalice (daca se poate sa aiba dimensiuni diferite), o bara cu filet, piulite, suruburi, un fund de lemn, vopsea, culori acrilice, lac incolor pentru acrilice, bormasina.


Mod de constructie: Cele trei farfurioare/tavite vor fi insemnate si gaurite la mijloc. Gaura va trebui sa fie facuta exact pe masura barei cu filet pe care o aveti la dispozitie (se gasesc la magazinele de bricolaj gen Bricostore). Va recomand ca aceasta bara sa aiba diametrul undeva intre 0.5cm-0.8cm pentru a fi suficient de solida cat sa sustina farfurioarele.

 
 

Vom masura apoi distanta la care dorim sa se afle cele trei farfurioare/tavite :


Vom pune farfurioara cea mai mare la baza suportului, cea mijlocie la mijloc si cea mai mica in varf astfel incat suportul sa aiba stabilitate:

 

Fundul de lemn va fi gaurit la mijloc si apoi prins la baza suportului, pentru a-i da o si mai mare stabilitate:

 

Deocamdata suportul nostru arata ca dupa razboi, insa cu putina vopsea totul se va schimba:

 
 

Dupa ce am aplicat trei straturi de vopsea alba si am lasat farfurioarele la uscat e timpul sa le decoram cu vopsea acrilica. Eu am ales un model simplu, cu floricele si trei colori: rosu si doua nuante de verde:

 
 
 
 

Iata farfurioarele gata decorate:


Dupa ce s-a uscat vopseaua dam cu doua straturi de lac incolor:


Pentru varful suportului am pregatit o margea enorma metalica. Trebuie gaurita cu bormasina si infiletata pe bara, in varf.


Suportul este gata! Mai trebuie doar sa il umplem cu cerceii, inelele si brosele noastre si sa ne prezentam cu drag la targ. Succes!


11 comentarii:

Melianda spunea...

Exceptional tutorial, foarte util , bravo Veronica:)

FB Ronnie spunea...

Multumesc frumos.
Am avut nevoie de un astfel de suport deoarece weekendul asta particip la un targ. Cu un astfel de suport economisesc spatiul si arata si frumos.

Jewelswithlove spunea...

Super tutorialul,Veronica!!!Si chiar o sa-l folosesc!!

dia spunea...

chiar i-am pus gand rau suportului de prajituri...am unul aproape la fel cu cel prezentat de tine in tutorial!asa ca mi-ai dat idei:)

FB Ronnie spunea...

Mersi frumos.

ArtJokey spunea...

Cred ca suntem conectate intr-un fel noi doua :) De o saptamana si ceva ma bate gandul sa fac un suport asemanator cu al tau, dar din cateva cd-uri stricate..imi mai lipseste bara cu filet insa ;)) si tocmai am terminat un suport "bust cu palarie" pt. cercelusii lungi :)
Ti-a iesit super tare suportul! Felicitari si spor la targ!! :)

FB Ronnie spunea...

Mihaela, chiar asa. Si eu m0am gandit initial la cd-uri, dar fiind plastic am zis ca nu e prea solid. Mersi frumos pentru urare. Sa fie!

ArtJokey spunea...

..Solid - nesolid, am eu o idee ce va face plexiglas'ul destul de rezistent ;)

Anonim spunea...

Super tutorial. Mulțumesc mult!!!!

FB Ronnie spunea...

Cu multa placere, Gerlinde. Sper sa iti fie de folos.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FB Ronnie - Handmade Design by Insight © 2009. Textele si fotografiile de pe acest blog pot fi preluate doar cu acordul in scris al autorului si cu precizarea obligatorie a sursei.